lauantai 10. toukokuuta 2014

Avaruuspoika Toni!

Vuonna 1996 kävin avaruudessa, eli Lontoossa. Toin sieltä mukanani paljon ihania kokemuksia, muistoja ja sitten tämän kuvassa näkyvän paidan ja vyön. Housut olin hankkinut jo aikaisemmin Suomesta. Ne olivat satiinia, mikä oli kovassa huudossa silloin ja olivathan ne todella upeat! Satiini tekee varmaan paluun pian, kun ysärimuoti käynnistyy kunnolla. Sitten näytämme kaikki samalta kuin minä tuossa kuvassa. Minua se ei tietenkään haittaa yhtään. Tosin tiedän, ettei niin tule tapahtumaan, sillä minä olin ja olen friikki!

 
Avaruuspoika Toni
Kuvan on ottanut silloin poikakaverini Tom täällä Hesassa Kierrätyskeskuksen läheisellä joutomaalla. Nykyään siinä ihan kulmilla sijaitsee Bandidoksien joku maja. Onneksi ei sijainnut silloin, sillä olisivat motoristit varmaan ottaneet herneen pottunenäänsä tällaisestä näystä takaikkunassaan ja minun ja Tomin olisi ollut pakko ottaa express-lento takaisin avaruuteen!

Tässä todellista asenne- ja pukeutumishaastetta nykyajan nuorille bloggareille! Onko teistä näyttämään siltä, miltä oikeasti tahdotte näyttää? Ikäväkseni olen huomannut, että monet bloggaajat pukeutuvat hyvin säntillisesti mustaan, harmaaseen jne ja mielestäni ne ovat pikkasen tylsiä. Suomalainen pukeutuminen on jo tuon mustavalkoisen riivaamaa! Taidankin kutsua paikalle Manaajan!

"Iloitkaa, saatana! Elätte vain kerran!", huutaa hän!

-Toni-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti