tiistai 28. tammikuuta 2014

Koti!

Näin hulppeasti minä asun!

Eteinen

Eteinen

Eteinen ja pukeutumispöytä

Eteinen ja lippalakit

Keittiö

Keittiö

Keittiö

Keittiö

Keittiö

Keittiö

Keittiö

Keittiö

Keittiö

Keittiö

Keittiö

Keittiö (Miesvankila)

Olohuone

Olohuone

Olohuone

Olohuone

Olohuone (Soittimet)

Olohuone

Olohuone

Olohuone

Olohuone

Työpiste

Alkovi

Alkovi

Alkovi

Alkovi

Olohuone

Olohuone

Olohuone
Näin hassua minun kotonani on! Olen paljon tehnyt itse, kuten suunnitellut eteisen naulakot, maalannut (kirja)hyllyä, reunustanut keittiön kaapit, päällystänyt sohvaa ja tuolia, tehnyt sängynpäädyn jne. Vaivaa on nähty, mutta se on ollut sen arvoista! Tämä on minun näköiseni paikka tällä planeetallamme! Tämä on ihana kotini, jossa minun omat visuaaliset intohimoni ovat läsnä ja määräävät tahdin ja värikartan!

-Toni-

5 kommenttia:

  1. Kuinka maukkaan värikästä! Miesvankila nauratti vähän. :D
    http://kuumajassa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei! Kiva kuulla, että nauratti! Arvaa vain, naurattiko minua, kun miesvankilaa kokosin! Muutenkin täällä kulkee kyllä hymy huulilla koko ajan!

      Poista
  2. Eikä! Toi sun kämppäs on ihan huippu! Toi sun ´snoopy´ pelisi soitti jotakin ikivanhaa muistoa takaraivossa, mutta kun ei vain muista mitä... ;) Täytyy tulla jossakin vaiheessa kokeilemaan sitä!

    VastaaPoista
  3. Upea kämppä! *A* Haluan miesvankilan!

    VastaaPoista
  4. Voi apua miten ihanaa! Niin värikästä ja ja.. Sanat ei riitä! Upeeta!

    VastaaPoista